Jesteś przyszłą Panną Młodą i zastanawiasz się nad tym, czy rzeczywiście warto jest wydawać pieniądze na wedding planner?
A może już go zakupiłaś i nie jesteś zachwycona tym wyborem?
Niezależnie od sytuacji ten post jest po to, by rozwiać Twoje wątpliwości i pokazać jak mniejszym kosztem stworzycie swój wymarzony zeszyt ślubny!
Jeśli chodzi o mnie i mój wybór długo się zastanawiałam jak w tej sytuacji postąpić. Zdarzyło się, że miałam jeden z popularnych plannerów w swoich rękach. I wiecie co? Wcale mi się nie spodobał. Od tego typu zeszytów oczekuję konkretów, przejrzystości i potrzebnych treści. Niestety mam wrażenie, że większość informacji nie dotyczy nawet mojego regionu. No dobrze, tak szczerze ile z Was drogie Panie planuje próbny ślub, czy wesele lub potrzebuje rzeczywiście wpisywać modele bielizny, sukni, obuwia itd.? No właśnie większość z Was odpowie, że nie jest to najważniejsza treść do wpisywania. Dlatego postanowiłam, że zrobię to po swojemu. I nie żałuję ani trochę...
Więc do rzeczy- czego potrzebujesz, by wykonać wedding planner?
- segregator w odpowiednim dla Ciebie rozmiarze i kolorze. Jeśli nie możesz znaleźć idealnego segregatora wystarczy zabrać na warsztat jakikolwiek, a do tego kawałek materiału tkaniny w twoim stylu. Wystarczy, że starannie nakleisz tkaninę na segregator i gotowe! Pamiętaj o tym, że tworząc planner możesz dopasować go pod motyw swojego wesela.
-Czyste kartki. Oczywiście dobrze jeśli będą pasować formatem do segregatora. Możesz nadrukować na nich treści jakie tylko chcesz.
Dobra rada! Tworząc plik do drukowania podziel treści na poszczególne rozdziały, które ułatwią Ci uporządkowanie Twoich dokumentów i notatek.
- Koszulki foliowe bądź laminator i dziurkacz. To Ty decydujesz jak ma wyglądać twój planner. Możesz nadrukowane kartki podziurkować i włożyć bezpośrednio do segregatora. Jeśli jakimś przypadkiem masz laminator. Możesz zalaminować kartki, które są początkiem danego rozdziału, a pozostałe dokumenty i notatki, które mają być w danym miejscu umieścić w koszulkach foliowych.
Jak wyglądają rozdziały w moim wedding plannerze?
1)Nasz Ślub, nasze imiona i data ślubu
Mam nadzieję, że którąś z Was zainspiruje ten post. Dajcie znać jak tam Wasze wedding plannery!
Buziaki
Natalia 💋
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz